Eerste dagen in Miami en Key West - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Henneke Laere - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Miami en Key West - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Henneke Laere - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Miami en Key West

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henneke

04 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Florida

1 augustus

Na het inchecken door de douane, dan een broodje eten, we hebben niet veel tijd want het inchecken heeft veel tijd in beslag genomen.
Na het broodje moesten wij gelijk naar de gate om in het vliegtuig te stappen.
We vertrekken een half uur later dan de oorspronkelijke tijd. De vlucht gaat goed en een half uur eerder dan de verwachtte tijd landen wij op Miami.

Bij de band stonden de koffers van Edwin, Bianca, Erwin en Yvonne er al, maar de koffers van ons duurde echt een eeuwigheid. Toen wij de koffers eindelijk hadden gingen wij naar buiten om op de shuttlebus van ons hotel te wachten. Na een tijdje kwamen wij er achter dat wij op de verkeerde plek stonden, dat wij boven moesten zijn. Wij naar boven en na een tijdje wachten kwam daar eindelijk het busje.

Toen naar het hotel, het was een griebeshotel, maar ja gelukkig was het maar voor een nachtje. In de gang was het vies vochtig warm en je zag de bedrading van de stroom over de muren heen lopen. Het bed lag verder goed en was schoon gelukkig. Ik heb eerst vier uur geslapen daarna om het half uur wakker, tot het tijd was om er uit te gaan, half zeven.

2 augustus

Eerst een bak koffie gedronken aan de overkant van het hotel bij de Mac daarna met de shuttlebus om 8 uur naar het vliegveld. Daar hebben wij ontbeten en zijn daarna met het busje van Thrifty (verhuurbedrijf van de auto) de auto op gaan halen.

Met de auto zijn wij naar Miami Southbeach gereden en daar hebben wij de auto's geparkeerd in een parkeergarage.

We hebben even geshopt voor Melissa want zij had een paar leuke t-shirts gezien. Na het shoppen hebben wij pizza gegeten.
Daarna hebben we met de Duck Tours (amfibievoertuig)een seightseeing tours gemaakt door Miami en daar het water in naar starrisland waar de rich en famous woont, langs mooie villa's met jacht voor de deur. We hebben een grote torenflat gezien waar Beonce een penthouse heeft.

Na de tour zijn we naar ons hotel gegaan om in te checken.
We hebben de spullen naar boven gebracht en zijn toen weg gegaan om de honkbal wedstrijd van de Miami Marlins tegen de Chicago Cubs te gaan kijken. Het was een leuke wedstrijd.

Na de wedstrijd een broodje bij de Subway halen die we in het hotel in de lobby hebben opgegeten..

3 augustus

Vanmorgen ontbeten in de oergezellige (hmmm.) ontbijtruimte, met overheerlijke dingen om te eten!!!! en een vlotte bediening?????

Na het gezellige ochtendtafereel gingen wij op weg naar Key West, al snel moesten we even stoppen want Amber was niet lekker. Dit was gelukkig snel over (voor haar).
Het was een flink eind rijden over de bruggen die de Keys eilanden verbonden met elkaar. Het was wel een mooie route. Toen we bij het hotel aan kwamen hebben wij eerst gegeten bij Denney's, heel goed eten.

Na het eten zijn Melanie, Amber, Bjorn, Erwin, Rene en Bianca gaan zwemmen in het zwembad van het hotel. Melissa heeft op haar laptop op msn gezeten met haar vriendin uit België. Ik heb even een uurtje een tukkie gedaan.

Daarna met de auto naar het zuidelijkste puntje van de USA gereden. In Key West hebben ze hele leuke houten huizen met veranda's, ze zien er heel erg knus uit. Toen we foto's hadden genomen op het zuidelijkste puntje zijn we naar Mallory's square gegaan daar was het echt gezellig een groot plein en een boulevard met allemaal straat artiesten, verkoopkraampjes en live muziek op de terrassen. Daar hebben wij naar de zonsondergang gekeken. Na de wandeling over de boulevard zijn we aan de boulevard gaan eten en drinken, het was er heel gezellig met livemuziek. Rond half tien is het wel een beetje afgelopen dan gaan ze de muziek e.d. opruimen. We zijn toen naar ons hotel gegaan en hebben nog wat bij het zwembad gedronken, tot die om half 11 ook dicht ging. Toen zijn we naar ons bed gegaan.

Groetjes Yvonne Erwin Bjorn Amber Edwin Bianca Melanie Melissa Rene en Henneke

• 04 Augustus 2009 - 09:07

Rina:

Leuk om nu al wat van jullie belevenissen te lezen.
    Ben benieuwd naar de rest!
    O ja, met Chico is alles prima. Opa en oma zijn nog nooit zoveel aan het wandelen geweest.

Geniet van de rest van jullie vakantie en ik wacht vol spanning op het volgende deel van jullie verslag.
    Groetjes aan iedereen daar in Amerika!

Rina

• 04 Augustus 2009 - 12:58

Douwe:

Het is daar beter dan hier, al wordt het hier van de week ook wat beter weer.
    Ja de Fc heeft goede zaken gedaan. In de Kuip was het teleurstellend maar beter dan vorig jaar.

veel plezier allemaal en de groeten,

Douwe

• 05 Augustus 2009 - 23:29

Buuv:

volgens mij reis je wel met gezellige mensen

• 06 Augustus 2009 - 20:32

Henk En Ria:

Wat hartstikke leuk Henneke dat verslag van je. Ik wil de computer afsluiten en daar zie ik een regeltje van Erwin met de verwijzing naar jou verslag. We hebben net m'n broer uitgelaten die heeft hier gegeten en zitten nog steeds buiten [ half 11 ] en het is nog steeds lekker [ 22 graden ]Nou allemaal nog veel plezier en ik kijk uit naar je mailtje bedankt en groetjes Ria