Shoppen - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Henneke Laere - WaarBenJij.nu Shoppen - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Henneke Laere - WaarBenJij.nu

Shoppen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henneke

07 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Florida

6 augustus

Hoi allemaal bedankt voor jullie leuke reacties namens ons allemaal.

Vanmorgen op het strand aan een picknicktafel bij het hotel ontbeten. De belegde broodjes, eieren, fruit, thee, koffie, melk, jus d'orange, chocomel waren aan de overkant van het hotel in een kleine supermarkt gekocht. Het was vanmorgen bewolkt, we hadden besloten om eerst wat te gaan zwemmen en vanmiddag na de lunch te gaan parasailen en daarna te gaan shoppen. Maar toen de meesten van ons in de zee gingen zwemmen begon het ineens te regenen en later onweren. Het regende behoorlijk hard. Omdat het na de flinke regenbui er weer een donkere lucht aankwam hebben we besloten om te gaan shoppen. Onderweg naar de Outlet stonden de straten blank van het water, zoveel was er gevallen. Bij de Outlet aangekomen gingen we eerst bij de Subway een broodje eten. Daarna zijn we opgesplitst gaan shoppen en zouden we weer om 16.30 uur verzamelen bij de Starbucks. Toen we om 17.30 eindelijk allemaal verzameld waren bij de Starbucks hebben we daar koffie, frappechino e.d. gedronken. Melanie zat bij het fontein en gooide per ongeluk haar beker om, over de stenen rand lekker alles onder, zij kreeg daarvoor Brocolipunten :) . Vanmiddag klaarde het weer op en scheen de zon weer.

's Avonds bij het hotel gegeten, ik gooide het afval per abuis in een kliko, maar die was voor de badhanddoeken van het zwembad, dat zag ik toen ik alles al om had gekieperd (botten van de spareribs e.d.), lekker handig hé. Daarna boven op het balkon gezeten, de kids konden dan lekker naar bed toe.

Groetje vanuit Fort Myers Florida van de hele kliek.

• 07 Augustus 2009 - 06:42

Dien:

hallo luitjes,dat is niet zo handig wat je gedaan heb.hier alles goed maar erg warm. gisteren was het 32 gr.groetjes aan ieder van de soetjes

• 07 Augustus 2009 - 07:12

Rina:

Hello everybody,

Zo te lezen hebben jullie daar de vakantie van jullie leven! De foto's zijn ook erg leuk. Stoer van Rene dat hij een alligator vasthoudt, hadden ze geen slangen?
    Voor Starbucks hoef je niet meer naar Amerika, in Utrecht op C.S. is deze week een filiaal geopend, Melissa!
    Ik kijk alweer uit naar het volgende verslag!

Groeten aan iedereen en nog heel veel plezier!

Rina

• 07 Augustus 2009 - 10:16

Rina:

Hier nog even een berichtje van mij met een vraag aan Henneke.
    Oma wil graag weten hoe vaak en wanneer Chico per dag eten krijgt en wat hij dan eet. De harde brokken weigert hij n.l. te eten, de zachte brokken gaan erin als koek, net zoals een plakje kipfilet of een stukje kaas.
    Je hoeft niet ongerust te zijn, alles gaat prima met Chico, maar oma is bang dat ze hem teveel verwend.
    Laat het mij even weten via een mailtje of zo.

Groetjes,

Rina

• 07 Augustus 2009 - 11:04

Tony :

Durf je wel he Rene? Hij is helemaal plat gespoten!
    Gaan jullie nog naar Sanibel of naar het Desoto park bij St-petersburg? Is heel mooi daar.
    Veel plezier nog allemaal.

collega Rene.

• 07 Augustus 2009 - 19:29

Ria Midje:

Leuke dingen doen jullie. Druk progamma en mooi weer op de koop toe. Spannend ook met die krokkies. Hoewel, platgespoten en vol voedsel, makkie.
    Wat zijn brocolipunten die Melanie heeft gekregen? En waarom krijgt Henneke dan geen spruitjespunten?
    In ieder geval nog veel plezier.

• 10 Augustus 2009 - 06:13

Arian:

He, vriend / vakantieganger.

Ook gisteren in Utrecht prachtig weer en goeie sfeer in het stadion.
    Je stoel is nog heel !!!
    Brian vond het ontzettend leuk de FC te zien spelen. De 1e helft was een toppie van de FC. Blijkbaar dachten zij in de rust dat zij er al waren en zo was de 2e helft een "dramapot". Echter Willem 2 kon absoluut geen potten breken en zo bleef het uiteindelijk een magere maar wel verdiende 1-0.
    Silverbauer of zoiets dat kon nog wel eens een hele goede voor de FC worden. Heeft 3/4 wedstrijd gespeeld en is een zeer stabiele middenvelder met goed spelinzicht.
    Maar goed , wij hebben ons kostelijk geamuseerd en nu op naar volgende week.
    Nog veel plezier toegewenst.
    Arian