Seaworld en Disney Animal Kingdom - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Henneke Laere - WaarBenJij.nu Seaworld en Disney Animal Kingdom - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Henneke Laere - WaarBenJij.nu

Seaworld en Disney Animal Kingdom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henneke

12 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Florida

Hallo allemaal,

Nou Dien met Bianca gaat alles goed na haar insectenbeet, ze heeft alleen ineens 3 tieten!!!!! (:

10 augustus,

's Morgens ontbeten met zijn allen gezellig in de villa in de eetkeuken.
Daarna op weg naar Seaworld.
We hebben een hele mooie dolfijnenshow gezien, daar kan Nederland met zijn dolfinarium niet aan tippen. Het was echt spectaculair. Ik heb veel daarvan gefilmd want op foto's komt het toch niet zo over dan als op video. Ook hebben wij een orka show gezien, wat een beesten zijn dat zeg, in het echt. Shamu was echt supergroot. Ook deze show was heel indrukwekkend, vooral de 3 schermen op de achtergrond, die verschillende kanten op draaide. Rene, Melissa, Edwin, Bianca, Erwin en Bjorn zijn in een achtbaan geweest waar je ondersteboven hangt en echt alle kanten op gaat. Ze vonden het allemaal super cool Melissa is meteen verkocht aan de achtbaan. Ook zijn we in een splashboot geweest 2 keer een vrije val naar beneden en dan in het water splashen, ook heel erg cool. Melanie vond het wel een beetje eng toen we de vrije val maakten. Aan het eind voordat we weg gingen stond de achtbaan waar je ondersteboven hangt stil en de mensen zaten helemaal bovenin ondersteboven vast in hun stoel. Het bleek dat ze best al een tijdje daar hingen. Het duurde nog wel een tijd voordat ze weer vooruit gingen. Na de leuke dag hebben we nog wat boodschappen gedaan in de Publix en daarna naar de villa waar we lekker hebben gezwommen. Edwin en Erwin gingen toen bbq-en en de dames gingen sla en stokbrood klaarmaken. Na het bbq-en nog even lekker zwemmen en in het bubbelbad, het was echt heerlijk. Daarna naar bed.

11 augustus

Vanmorgen ontbeten en daarna op weg naar Disney Animal kingdom. We zijn in de Mount Everest Express geweest, een achtbaan door de rotsen van een berg waar opeens de rails ophield en we naar achteren terug gingen met volgens mij een looping achterover, dat was in het pikkedonker, ik wist op een gegeven moment niet meer of ik nou voor of achteruit ging, was heel bizar. We zijn in een achtbaan met dinosaurussen geweest in het donker, zat er ineens voor een grote dinosaurus voor je neus. Melanie vond het heel eng en was heel erg overstuur. We wisten niet precies wat voor een attractie dit was, stond er ook niet duidelijk bij. Het was best wel zielig, ze kreeg wat te drinken daarna toen zat ze helemaal te beven met het flesje in haar handen. Daarna zijn we in iets leukers geweest, een soort achtbaan maar niet zo heel hoog met ronde bakken waarin je zat die ook nog eens rond gingen draaien, deze vond Melanie wel leuk. We zijn met een safaribus door Afrika gereden en hebben veel dieren gezien allemaal dichtbij, het was net als in Afrika nagemaakt de natuur, echt heel mooi. De vrouw van de safaribus vertelde het allemaal ook heel erg leuk en spannend. We gingen over een soort krakkemikkig bruggetje en zij zei als dat maar goed gaat en of we het wel zouden redden, het kraakte allemaal. Was wel lachen. Iedereen vond die tour echt heel erg Super. Kan Beekse bergen ook niet aan tippen. Tijdens de lunch kreeg Bianca een lekkere paarse flots op haar shirt van een vogel, ik weet niet wat voor een vogel het was of wat hij gegeten had maar qua kleur zag het er niet uit. We hebben naar de parade gekeken, was heel erg leuk. Ook zijn we nog op de foto geweest met Winnie de Pooh, Ieoor en Tijgertje. Het park sloot best wel vroeg om 6 uur. Er waren best wel lange wachttijden en het was behoorlijk warm. Toen we weg gingen was iedereen het wel zat. Nog even boodschappen gedaan en bij de Starbucks een frapechino gehaald. Toen op naar de villa waar we met zijn allen lekker hebben gezwommen en gebubbeld, heerlijk dat frist op.
Na het zwemmen lekker spaghetti gegeten en wat relaxen. De heren hebben nog ieder op een bank liggend naar het honkballen gekeken op het grote scherm, Erwin lag meer de achterkant van zijn ogen te bekijken dan dat hij het honkbal heeft gezien. Dan naar ons mandje toe.

Groeten van ons allemaal,
by the way met iedereen gaat alles goed. We hebben allemaal genoeg broccoli punten dussssssssssssssssssss

• 12 Augustus 2009 - 06:31

Dien En Jos:

hallo luitjes het verslag is erg leuk.wat een mooi zwembad is dat lekker bubbelen.wat zijn eigenlijk brocoli punten dat vragen wij ons hier in lopik af. gr. van ons. en nog veel plezier

• 12 Augustus 2009 - 12:39

Buuv:

Broccoli met tomaat nóg gezonder
    Broccoli staat al bekend als supergezond. Maar in combinatie met tomaat levert de groente nog meer gezondheidsvoordelen op. Eet de twee samen en de kans op kanker wordt aanzienlijk verminderd.

Broccoli bevat glucosinolaten en tomaten zitten vol met lycopeen, meldt AGF.nl dat zich baseert op Goed Gevoel. De glucosinolaten laat kankercellen ’zelfmoord’ plegen terwijl tomaten het risico op prostaatkanker verminderen. Dat de twee goed samen gaat bleek uit een studie met ratten die in drie groepen werden verdeeld. Een groep kreeg alleen broccoli, terwijl de tweede groep alleen tomaat at. De derde groep kreeg beide en die ratten ontwikkelden de kleinste tumoren.

• 12 Augustus 2009 - 13:12

Henneke Van Laere:

Hallo allemaal even ter info een ieder krijgt brocolipunten als er een stommiteit is begaan. Bijvoorbeeld Bianca was haar papieren kwijt dit was waren 75 brocolipunten, het eerste hotel waar wij in sliepen had Edwin geboekt de kamers zagen er beroerd uit dit waren 50 brocoli punten, Melanie gooide haar frapecino om bij het fontein dit waren 10 brocolipunten, Rene dacht dat de deur van de villa open stond terwijl hij hem had afgesloten toen we weg gingen, wij alles nakijken of alles er nog was, er was niets weg, zegt rene oh dan heb ik toch eerst het slot open gemaakt dit waren 50 brocolipunten, Yvonne zei dat Erwin zijn pas was ingeslikt bij de benzinepomp, bleek dat Erwin hem er al uit had gehaald 10 brocolipunten, Erwin gaf bij een restaurant zijn bankpas i.p.v. zijn creditcard, de vrouw zij dat de card niet werkte uiteindelijk kwam hij er achter 10 brocolipunten, Henneke zat in een dipdag telt 50 brocolipunten. Zo dit was even de uitleg zo waren er nog wel meer.............

Buuv (Jos) dit was weer een wijze les, watermeloen verminderd ook de kans op kanker.

• 12 Augustus 2009 - 16:57

Henneke Van Laere:

By the way Buuv leuk van de telegraaf online gepikt duhhhhhhhhhh