Laatste dagen relaxen in Miami Beach - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Henneke Laere - WaarBenJij.nu Laatste dagen relaxen in Miami Beach - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Henneke Laere - WaarBenJij.nu

Laatste dagen relaxen in Miami Beach

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henneke

21 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Florida

Hoi allemaal,

18 augustus,

Vandaag lekker relaxen bij het zwembad.
's Avonds naar South Beach, daar onderweg Pizza gegeten. Daarna wandelen naar Ocean drive, het is daar heel gezellig met allemaal restaurants met terrassen en danstenten. Langs het strand is een weg waarop ze skaten en mountainbiken. Daarna lopen we door het Art Deco District, maar dat vind ik niet veel bijzonders. Als we weer bij South Beach aankomen nemen we een taxi naar het hotel en gaan slapen.

19 augustus

Weer lekker relaxen bij het zwembad. Ik wandel samen met Rene langs het strand en wij vinden daar mooie schelpen. 's Middags ga ik met Edwin de zee in op de hoge golven drijven.
's Avonds gaan we voor de laatste keer naar South Beach waar we Paella gaan eten, niet zo lekker als in Spanje. Daarna kopen we nog een extra koffer voor de aankopen die we hier gedaan hebben. Bij Hagen kopen we nog een grote beker met heerlijk ijs. Dan gaan we met de taxi terug naar het hotel om te gaan slapen.

20 augustus

Voor de laatste keer ontbijten in Florida. Dan naar het zwembad om te relaxen en zwemmen. Met Melanie ga ik naar het strand om schelpen te zoeken. Melanie in haar jurk, als we in de zee zoeken komt er een hele hoge golf en Melanie haar jurk is dan tot onder haar oksel nat, lekker cool. Om kwart voor drie gaat de eerste douchen in de kamer die wij tot 4 uur hebben aangehouden. In de lobby van het hotel eten we na het douchen nog een broodje van de Subway. Ed gaat om 10 voor 5 een taxibusje regelen die na een kwartier kwam. Alle koffers in de taxi en dan op weg naar het vliegveld. Daar nog een luchtje kopen en wat chips voor in het vliegtuig. De meiden krijgen nog een ijsje van Bianca. Bianca ziet een man zitten die haar bekend voor kwam, ik kon hem niet. Later toen we het vliegtuig in gingen zag zij Daphne Dekkers naast die man zitten. Na het eten in het vliegtuig gingen we slapen. Ongeveer 1 1/2 uur voor de landing kregen we nog een broodje kaas met koffie/thee en jus d'orange als ontbijt. Toen we bij de band voor de koffers stonden kwam die man met Daphne Dekkers achter ons staan er was ook nog een groep met meiden bij hun (Holland next topmodel) en een cameraploeg. Toen we de koffers hadden gingen we naar de aankomsthal waar Jos en Dien de ouders van Bianca stonden te wachten. Kees was net aangekomen met de auto, dus liepen wij daar naartoe met zijn allen want daar stonden Jos en Dien ook met hun auto. Daar aangekomen zeggen wij Edwin en Bianca gedag en gaan dan naar de auto op weg naar Maarssen.

Dit was het einde van een heerlijke, leuke, gezellige, mooie vakantie.

Groetjes van ons allemaal

Yvonne, Erwin, Bjorn, Amber, Edwin, Bianca, Melissa, Melanie, Rene en Henneke

Wij hopen dat jullie genoten hebben van onze vakantie want wij hebben wel genoten