2e dag - Reisverslag uit Skeikampen, Noorwegen van Henneke Laere - WaarBenJij.nu 2e dag - Reisverslag uit Skeikampen, Noorwegen van Henneke Laere - WaarBenJij.nu

2e dag

Blijf op de hoogte en volg Henneke

25 Juli 2013 | Noorwegen, Skeikampen

Donderdag 25 juli 2013
Vanmorgen ontbijtbuffet op de boot Roy had teveel bacon die niet helemaal goed gebakken was op.
Daardoor werd hij een beetje misselijk, Melanie zat met lange tanden van een keizerbroodje te knabbelen. Voor de rest hadden we heerlijk gegeten.
Na het ontbijt gingen we naar de auto om van de boot af te gaan, iedereen moest om 10.00 uur klaar staan voor vertrek. Was er een of andere gassie die kwam er nog rustig aan lopen, alle rijen waren al aan het rijden behalve die van ons. En hij ging nog op zijn gemak spullen in zijn auto doen, wij maar wachten want wij stonden in de rij achter hem pffffffffffffff…..Ja hoor eindelijk konden we de boot af.
Toen gelijk naar het centrum een paar straten verder zoeken naar een parkeergarage waar wij onze auto gingen parkeren om nog in de ochtend door het centrum van Oslo te wandelen..Daar zijn we naar Outland geweest een winkel waar Melanie, Melissa en Roy lekker konden watertanden van alle fantasy spullen, spellen, manga´s en heel veel van dat soort stuff…
Daar hebben ze wat inkopen gedaan, toen zijn we verder gewandel tot voor de weg van het Paleis.
Toen weer een stuk terug waar we lekker hebben gegeten bij Deli-Luca heerlijke broodjes en pizzawraps.
Om 13.30 uur zijn we met de auto naar onze eerste bestemming gereden 220 km van Oslo vandaan in Skeikampen. Daar moesten we voor onze cabin inchecken bij Thon hotel, bleek dat we bij het verkeerde Thon hotel waren. Er zijn daar nl. 2 Thon Hotels, wij dus weer verder rijden tot we bij het andere hotel waren. Daar kregen wij de sleutel van onze cabin. Daar hebben we alle spullen uit geladen en even wat gedronken. Daarna nog wat boodschappen gedaan in de kleine supermarkt van het park, was wel duur, morgen maar in het plaatsje naar de supermarkt..
Toen we terug kwamen hebben we nog even op het terras van onze cabin een biertje gedronken, toen zijn we macaroni gaan maken.
Na het eten een heerlijk bakkie leut tot de schapen bij ons op visite kwamen toen zijn we naar buiten gegaan om ze op de foto te zetten. Was wel lachen er was er 1 die telkens aan René zijn mobiel kwam ruiken, dan wilde hij hem aaien rende de schaap hard weg…
Nu zitten we om 22.50 nog lekker op het terras aan een biertje en ik aan de baileys. Het is nog licht hier buiten, ik ben benieuwd tot hoe laat dat zo blijft..
Maar dat horen jullie morgen dan wel ;-)
Het was trouwens 28 graden hier vandaag, in de avond koelde het goed af dus moesten we een joggingbroek aan met vest, ook wel lekker na al die warm nachten dat het hier lekker afgekoeld is in de avond.

• 26 Juli 2013 - 08:12

Dien Soet:

leuk weer een mooi verhaal nog veel plezier gr jos en dien

• 26 Juli 2013 - 11:03

Wilma Van Essen:

Leuk om te lezen :-) !!! Heel veel plezier!!

• 26 Juli 2013 - 12:47

Bianca:

Misschien moet oom Rene zich een keer wassen!!

• 27 Juli 2013 - 20:35

Henneke:

Hoi hoi, bedankt voor de reacties. We hebben het goed hier en genieten er van....vandaag weer schapie schapie op visite gehad. Morgen lekker Doner kebab en Shoarma haha :-)