Ski-piste - Reisverslag uit Fredriksberg, Zweden van Henneke Laere - WaarBenJij.nu Ski-piste - Reisverslag uit Fredriksberg, Zweden van Henneke Laere - WaarBenJij.nu

Ski-piste

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henneke

19 Juli 2011 | Zweden, Fredriksberg

Vanmorgen lekker ontbeten, het brood was nog warm, net van de bakker.
De meisjes hebben uitgeslapen, daarna rustig ontbeten en aankleden.
Na het ontbijt van Melissa en Melanie zijn we gaan overgooien met de softbal. We hadden vier softballhandschoenen bij ons. Zo nu en dan viel de bal in de watergeul langs het pad, Melanie was er goed in om hem er uit te halen. Na het gooien zijn we naar de Ski-piste gegaan, we konden helaas niet snowboarden hihihi, maar dat mocht de pret niet drukken. We zijn met de vier-persoons stoeltjeslift naar boven gegaan en hebben boven van het mooie uitzicht genoten. Er waren mountainbikers die van de berg over de zwarte piste naar beneden gingen, door het bos heen. Het ging Super hard. Wij gingen rustig op ons gemak over het wandelpad terug naar beneden wandelen. Onderweg zagen we mooie bloemen, paddo's en vlinders, waar we foto's van hebben genomen. Melanie was druk met mooie stenen zoeken. Ze probeerde ook nog een vuurtje te maken door grote keien hard op elkaar te gooien. Na de wandeling gingen we terug naar het park, daar gingen Melanie en ik even naar het winkeltje om jungle-olie te halen voor de super kleine pitbull-muggen die ze hier hebben. Toen we de winkel in gingen was het droog, het was de hele middag al zonnig. Toen we de winkel uit kwamen plensde het, dat was echt heel raar. Wij zijn gewoon door de regen naar het huisje gelopen, het was verder niet koud, het was 23 graden. We kwamen als twee verzopen katjes in ons huisje aan. Daar hebben we lekker een joggingbroek aan getrokken en zijn we aan het eten begonnen. Na het eten was het al weer zonnig en hebben we lekker in het zonnetje op ons terras een kop koffie gedronken. Na de koffie zijn René en ik gaan badmintonnen, één keer zag ik de shuttle niet goed aankomen door het zonnetje ik keek omhoog en POK ik kreeg de shuttle midden op mijn voorhoofd hahaha. Daarna zijn we een drie kwartier rondom het park gaan wandelen. Toen we terug kwamen zaten Melissa en Melanie te DS-en. Ik heb de sauna aan gezet. Toen die warm was zijn we lekker in de sauna gegaan. Het was heerlijke even alle vuiligheid er uit zweten hihihi.
Nu zit ik lekker met een rosé het verslag te maken, dat smaakt naar meer!!!!!!
Het was weer een leuke, mooie gezellige dag.

Groetjes Melissa, Melanie, René en Henneke