Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Henneke Laere - WaarBenJij.nu Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Henneke Laere - WaarBenJij.nu

Washington DC

Blijf op de hoogte en volg Henneke

08 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Washington DC
Vanmorgen uitgeslapen tot 7.30 uur, ontbeten en om 10.30 met de auto naar het metrostation. Daar zijn we op de metro gestapt naar Washington. Edwin, Bianca, Zoey, Erwin, Yvonne, Björn en Amber gingen met de hop of hop on bus door Washington. Wij gingen met de metro door Washington. Eerst zijn we naar het Witte huis gegaan en het Ronald Reagan building, we liepen door het park voor het witte huis waar we een eekhoorn door het gras zegen lopen even een foto maken. Hij liep over het gras naar een boom en klom daar in af en toe keek hij om, was wel heel erg cute. We liepen verder richting het witte huis tot aan de hekken om het witte huis heen. Het viel me eigenlijk wel tegen en ik vond het niet echt bijzonder, ik vond het park ervoor eigenlijk veel leuker met de eekhoorn…We liepen terug naar het metrostation waar we verder gingen naar Pentagon City een groot winkelcentrum waar we gingen eten en even shoppen..Daarna naar het Pentagon, wat een afschuwelijk gebouw is dat een grote blokkendoos met ramen, gelukkig was dit gebouw net buiten het metrostation zodat we weer snel verder konden gaan haha…met de metro naar het Capitol…het was echt superheet in Washington…wij naar het Capitol een foto maken, maar René wilde een foto vanaf de andere kant, hij is toen verder gelopen en wij gingen zitten onder een boom in de schaduw pffff zelfs in de schaduw was het afzien. Het duurde nogal voordat René weer terug kwam bleek het gebouw wat wij fotografeerde niet het Capitol te zijn, het had wel zo´n koepel. René zag het Capitol liggen rechts van het gebouw en is daar naartoe gewandeld vandaar dat het lang duurde. Melanie en Melissa waren het zat dus gingen we lekker met de metro naar de auto terug. We wilden gaan zwemmen maar voordat we bij de camping terug kwamen ging het regenen en onweren. We gingen toen maar wat boodschappen doen en daarna naar de camping waar we lekker verse aardbeien met Griekse yoghurt hebben gegeten. Omdat het nog steeds regende ben ik maar de was gaan doen, Melanie lag te chillen op de bank en naar de tv te kijken, Melissa had hoofdpijn en ging op bed liggen nadat zij een ibuprofen had ingenomen. Vanavond een broodje met tonijnsalade gegeten, de meiden hadden kip. Nu lekker chillen want het regent nog steeds.
Groetjes van ons allen weer…