Brooklyn NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Henneke Laere - WaarBenJij.nu Brooklyn NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Henneke Laere - WaarBenJij.nu

Brooklyn NY

Blijf op de hoogte en volg Henneke

10 Augustus 2012 | Verenigde Staten, New York

René had vanmorgen lekkere broodjes gehaald bij de supermarkt die we in onze hotelkamer hebben opgegeten. Rond 11.00 uur zijn we met de auto naar Brooklyn gereden, we moesten over een brug naar Staten Island, het was heel erg druk op die brug. We gingen maar stapvoets vooruit, eenmaal over de brug ging het rijden beter. Tot we nog een brug over moesten, hierna zaten we snel in Brooklyn waar we naar de Fred Flare gingen. We hadden het adres via Google Maps op gezocht, we reden een paar straten door en daar stonden we dan voor de deur van een pand die er niet uitzag als een winkel waar wel Fred Flare op stond. Wij daar naar binnen, daar zag het er ook niet uit als een winkel. Wij vragen of hier de shop van Fred Flare zat. Een meisje zei nee die is sinds april gesloten, hier zat alleen nog het magazijn voor de online bestellingen. Melissa heeft ook een paar keer online iets bestelt daar. Ik vertelde dat wij uit Nederland kwamen en dat we speciaal naar Brooklyn zijn gegaan om bij Fred Flare wat te kopen. Zij vonden het heel sneu voor ons kregen wij van een jongen die achter een bureau zaten allemaal een stoffen tas van Fred Flare. De meisjes wilden van ons een foto maken die zouden ze dan op de website zetten. Wij met de tas voor ons op de foto, ik heb van hun ook foto´s gemaakt. Toen zei een van de meisjes dat ze ons een rondleiding zou geven, kwamen we in het magazijn stond daar een fotograaf met fotomodel daar werd een fotoshoot van gemaakt. Toen we verder liepen kwamen er nog twee ander personeelleden naar ons toe een hand schudden en wat praten. Toen mochten we door het hele magazijn kijken of er iets bij zat wat wij wilden kopen, we kregen nog een mandje waar we onze spullen in konden doen. Ze waren echt heel lief voor ons en ze vonden het heel leuk dat ze iemand uit Europa op bezoek hadden. Wij vonden het heel speciaal zo. Het meisje gaf ons nog het mailadres konden we nog mailen als we dat leuk vonden. Toen we de spullen betaald hadden praatte wij nog even met ze en we gaven ze een hand en bedankte hun, Nee jullie bedankt zeiden zij, ze vonden het echt heel erg leuk. Toen zijn we nog door Brooklyn gereden langs winkeltjes en naar het water, waar ik nog wat foto´s van de Skyline van Manhattan heb gemaakt dat lag aan de overkant van het water. Toen zijn we via de Bronx weer terug gereden naar het winkelcentrum vlak bij ons hotel waar Melissa en Melanie nog bij Hot Topic kleding wilden kopen. (Ik mocht niet eens van René mijn raampje open doen om foto´s te maken van de flats in de Bronx, omdat er zwarte mannen rond liepen haha)…Bij een grote Hello Kitty winkel hebben zij nog wat hebbedingetjes gekocht. Daarna naar het hotel waar we even hebben gezeten. Later ging Melanie met Bjorn en Amber zwemmen en rond 19.00 uur gingen we bij het zwembad lekker een broodje tonijn eten en pastasalade. Om 21.00 moesten we weg omdat het zwembad ging sluiten.
Zonnige groeten vanuit The States

• 10 Augustus 2012 - 15:41

Rina (en Oma Suze):

Dag lieve jongen (Rene) hier spreekt je moeder.

Met de hond is alles nog goed, hij heeft alleen moeite om de drempels over te komen, vanwege zijn overgewicht en hij meurt, want heeft heel vaak in de regen gelopen. Ik heb inmiddels een hele fles Anais
    Anais op hem leeggespoten (grapje, het is een halve fles)

Geniet nog van de laatste dagen.

Groetjes,

Pappie en Mammie

• 11 Augustus 2012 - 05:37

Henneke Van Laere:

Oh lachen, René ligt helaas te slapen maar Melissa en Melanie waren nog wakker en moesten ook lachen hierom. Ik zal René morgen laten lezen. Wij genieten nog even van onze laatste dagen. Groetjes van ons allen

• 11 Augustus 2012 - 13:47

Bianca:

Arme hond hihi

• 11 Augustus 2012 - 16:00

Rene:

Nou lekker dan met die hond. Hou hem maar zou ik zeggen hahahahahaha. Wij hebben hoge drempels, daar komt ie dan helemaal niet meer over heen. Nog 2 dagen hier en het zit er ook weer op. New York is wat ik er van heb gezien tot nog toe een prachtige stad met giga hoge gebouwen en megadruk. Dit moet je gewoon een keer gezien hebben. Alleen in de metro was het bloedheet, niet normaal gewoon.